Loppisfynden som lyser upp


God morgon, måndag! I veckan ska jag ta bilder av min samling med ljuslyktor, tänkte jag.
De tre "Pärlan" från Reijmyre som glittrar fint på musikmöbeln från Scantic har många
kompisar. Ofta kostar fina ljuslyktor och ljusstakar inte mer än en femma eller tia
på loppis. Det blir lätt en samling då...
Trevlig fortsättning på veckan!
1 Anna:

skriven

Fint! Pärlan är en favorit. Gillar speciellt de orangeröda.

2 La momes Old fashioned:

skriven

Det ser jag fram mot!

3 Ann-Charlotte:

skriven

Spännande! Ljuslyktor kan aman absolut inte få för många av!

4 Gila:

skriven

Jag har ett pågående projekt...köper träljusstakar som de två du visar på bilden och sliper och målar om dem...ska ha en alla på ett litet bord så småningom...

5 Allt det gamla goda:

skriven

jag ska hålla utkik hårt efter pärlan i grönt. har blivit kär i dem på håll, har inga men har sett dem på bloggar här och var men aldrig köpt någon själv. nu ska det bli ändring på det!

6 eli:

skriven

Anna: Pärlan vinner i längden. Tyckte ett tag att de var tråkiga, men har "funnit" dem igen.

La Momes Oldfashioned: Stay tuned...

Ann-Charlotte: Nej, de är små, perfekt samlarobjekt..

Gila: Vad kul!

Alltdetgamlagoda: Har inte sett några gröna på ett tag, gissar att de är mer ovanliga än de röda?

Kommentera här: