Efterlysning: Har ni sett det här paret?

Längst in i en källarloppis någonstans i Dalarna finns det här stiliga paret på wc-dörren. Men nej,
dem får man inte köpa. Jag har försökt, vill ha ett sådant 50/60-talspar på vår badrumsdörr.
Nyproducerade i liknande stil finns - inte alls snygga.
Vet du var jag kan få tag i originalen?
Mejla mig!
[email protected]
 
UPPDATERING: Bara en halvtimme efter att jag publicerat inlägget hör jag att Porslinan
hittat två damer på loppis i går. Jag får den ena. Så nu är det herrar jakten gäller!
1 DeBeer/Manganiatokan:

skriven

Porslinan köpte två damer idag så fråga snällt så kanske hon omfördelar den ena :-)

2 allt det gamla goda:

skriven

jag minns loppisen (för jag var väl med?) och ett sådant par vill jag också ha. har inte sett några..

Svar: Nä, det här är en annan. Fick precis damen, av Porslinan som hittat två idag!
Eli

3 form55:

skriven

På toalettdörrarna på "Kusten" fanns sådana här. Kanske det som dyker upp i minnet.

4 lybtar:

skriven

Vilken flax!!
Så kul när man kan få hjälp av varandra. Nu är det bara gubbben som behöver finnas.

5 Cecilia:

skriven

Toadörren är från Pias returtjänst i AVESTA =)

Svar: Helt riktigt :-)
Eli

6 Helena Högberg:

skriven

Det paret skulle jag också GÄRNA vilja ha!Trots ett ihärdigt loppande under många år har jag aldrig någonsin stött på dem till salu.

7 Rutan:

skriven

Sådana finns på dörrar på mitt jobb. Om det skulle ske en renovering kommer jag att vaka som en hök över skyltarna.
http://rutan.blogg.se/2012/september/det-ar-inte-du-det-ar-jag.html

Svar: Initiera en renovering :-)
Eli

8 Annie:

skriven

Åh, vad tjusiga! Det skulle inte alls vara fel att ha hemma på toalettdörren.

Underbar blogg du har förresten, jag har lagt till dig i min länklista om det är ok?

Svar: Tack! Ja, alla länkningar är välkomna :-)
Eli

9 Fia:

skriven

Hej!

Jag har precis lagt upp ett par på tradera för den som är intresserad :)

Hoppas det är ok att jag länkar här!

http://www.tradera.com/skyltar-dam-herr-till-wc-50-tal-retro-auktion_341390_167994757

Kommentera här: