Snart dags för min allra första boksignering!

Nästa lördag är det American Car Show i Norrtälje. Vilken dag passar väl bättre
för en signering av retroromanen "Anna-Lisas Antik"?
Jag kommer att sitta utanför Norrtälje Bokhandel på Posthusgatan 5,
bara några minuters promenad upp från Societetsparken där
American Car Show hålls.
Det är min allra första signering. Alltså litet pirrigt.
 
Mitt tips till nästa lördag, den 13 juli,  är att du som har möjlighet tar dig till "Norrtan" och kollar
de vackra  bilarna på American Car Show. Och sedan tittar du förbi Norrtälje Bokhandel
och säger hej.
Mellan kl 11 och 14 finns jag där. 
Hoppas vi ses!
 
PS. Bilden på bilen tog jag på ACS årgång 2011. Kanske var det just den årsmodellen
som Lillans ungdomskärlek "Kjelle med Thunderbirden" i "Anna-Lisas Antik" körde  ...?
 
Två inlägg från 2011:
 
 
 
1 gila:

skriven

Såå roligt! Lycka till!

2 Randiga Tråden:

skriven

Åh så roligt, lycka till. Jag kan tyvärr inte komma vi ska ha en loppis.

3 Christin:

skriven

Spännande. Lycka till !
Ska upp till dom trakterna men först nästa vecka.Hoppas förstås hinna med någon kul loppis. Vad bör man inte missa?

Svar: När ska du upp? Och vart? Mejla mig och berätta så kan jag tipsa! Femtiotalsjakten @gmail.com
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: