Semester!

Fem signeringar på mindre än två veckor. Och en sommar då jag skrivit synopsis till tredje boken
i Anna-Lisa-serien, börjat skriva på den boken och marknadsfört "Anna-Lisas Antik" i pocket och nya
"Flickorna i speceriaffären". Nu ska det bli skönt med en riktig semester!
I dag flyger H och jag till Sorrento, där vi ska bada, se sevärdheter, åka till Capri och naturligtvis
äta god mat. OCH, så får vi se vad staden och omgivningen har att erbjuda av loppisar
och antik/retroaffärer. Italienskt 1950-60-tal går ju inte av för hackor, så jag hoppas
få visa litet roliga saker här i inlägg framöver.
Stay tuned ...
1 Annica:

skriven

Ha en trevlig resa!

Svar: Tack Annica!
Eli Åhman Owetz

2 kiosktanten Åsa:

skriven

Jag önskar er en riktigt mysig semester med långa härliga hotellfrukostar och god mat.
Njut av ledigheten och ladda inför vintern.
Ha det jättemysigt hälsar Åsa

Svar: Tack Åsa!
Eli Åhman Owetz

3 Christin:

skriven

Så härligt med Italien. Ha en skön semester!

Svar:
Eli Åhman Owetz

4 Fia:

skriven

Vad härligt med semester, jag hoppas att du har en mysig semester :)

Kommentera här: