Pausbild

Jag minns en tid då jag gjorde ett blogginlägg om dagen. Den är avlägsen nu. Hur hann jag?
Nuförtiden blir det betydligt färre inlägg, men jag har ett på gång med ett nytt kafétips
(under Kaféer finns drygt 40 inlägg från fik runt om i landet). Stay tuned...
Bilden: Vår nya kökstapet från Sanderson och Icas sill och skärbräda ser ut att ha haft
samma formgivare. Great minds Think alike, även när det kommer till nyretro...
 
1 Christin:

skriven

Vilket vitaminpiller till tapet!Tror jag har den där skärbrädan jag med, dags att damma av den och ha framme i köket igen. Det var enormt kul när du skrev många inlägg men var sak har ju sin tid sägs det.

Svar: Ja, det är ju så. När jag började hösten 2008 var vi bara ett tiotal retrobloggare. Som mest höll över 100 personer igång retrobloggar med inlägg flera gånger i veckan. De inläggen är fortfarande en kunskapsbank på nätet. Men nu har de flesta övergått nästan helt till Instagram...
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: