Anna-Lisa går på luffen ... i härliga Hemmets Veckotidning

Titta, så fint! I Hemmets Veckotidnings senaste nummer (nr 38/2015) hittar du ett sammandrag av de
första fem kapitlen ur min nya roman "En sommar på luffen". Och så lottar de ut tio ex av boken.
Jag är så glad över att vara med i tidningen som fanns med under hela min barndom. 
Då  läste jag "Hemmets" för romanernas, novellernas och klippdockornas skull.
Nu läser jag samma tidning för romanernas, novellernas  och de smaskiga receptens skull...
 
Kolla in fictionredaktören Gunillas blogg på Hemmets.se där hon skriver om trevliga saker
som böcker, bakning och hundar. Just nu får du receptet på Rimbobullar (en klassiker
från Roslagen som äts i "Flickorna i speceriaffären") och även där kan du tävla,
om ett ex av "En sommar på luffen".
 
I går kom mina exemplar av "En sommar på luffen",
rykande färska från tryckeriet. Syrran, som är hus- och
kattvakt fick ta emot leveransen. Själv är jag på semester
i Sorrento och ser nu väldigt mycket fram emot att komma hem.
Det blir tredje gången som jag får uppleva känslan av att
hålla i en alldeles nytryckt bok som jag skrivit.
Den känslan är väldigt, väldigt speciell.

Inom några dagar finns nu "En sommar på luffen" att beställa
från alla nätbokhandlar.
1 Larsson:

skriven

Kommer att köpa den om Du nu inte hittar på någon tävling så att man får chansen att vinna den? ;-) Lycka till med försäljningen!

Svar: Köp den! Kommer att ha tävling framöver, men om Notarius Publicus (min man) drar dig en gång till får han sparken från uppdraget :-)
Eli Åhman Owetz

2 Larsson:

skriven

Nja, vi chansar på tävlingen först. Blir det ingen vinst får jag väl krypa till korset och köpa boken, för boken skall jag ha det är då säkert!

Svar: Du kan också be ditt lokala bibliotek ta in den. Mina böcker lånas friskt i Värmland, finns på många bibliotek där.
Eli Åhman Owetz

3 Gila:

skriven

Spännande att trean kommer nu! Tjohooo!

Kommentera här: