Ahhh, nya assietter till mina Amanita!

Senaste fyndet: Fyra assietter i den rätt ovanliga gula Amanita. Jag hittade dem hos roliga affären
Retro och design butiken i Sundbyberg, på det sätt man ofta hittar saker numera: Instagram.
Kolla in kontot @retroochdesignbutiken .
 
Nu har jag assietter till gula, blå och gröna Amanita. På Antikmässan i helgen ska jag spana efter
röda assietter. Kommer de att finnas där?
Stay tuned ...
1 Anta Snaque:

skriven

Grattis till fint fynd! Och lycka till med jakten på de röda.

Svar: Tack!
Eli Åhman Owetz

2 Erik N.:

skriven

:) Gladporslin! Här sitter jag och grämer mig över mitt påtutade snobberi.. Såg nyss några stora muggar på loppis, men lät dem vara. Det stod ju import under! :p Kändes lite som att betala för pirat?
Men ändå! De var väldigt lika både Zebra och Astra. -Goa att dricka choklad ur. :/

Svar: Man skall icke vara snobb, man skall följa sitt hjärta och innersta smak :-)
Eli Åhman Owetz

3 Christin:

skriven

Glada och roliga och dom gula dessutom soliga. Grattis till köpet och lycka till med att hitta några röda!

Svar: Tack!
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: