En sommar på luffen får fina recensioner - det firas med utlottning!

"En sommar på luffen" kom ut i pocket i början av sommaren och har fått många fina 
recensioner av bokbloggare. Det firar jag med en utlottning av tre signerade ex av boken.
En av karaktärerna i En sommar på luffen har nästan fått mer uppmärksamhet än
romanens huvudperson Anna-Lisa själv....
 
Han dyker upp för första gången på sidan 42, Ralf. Och även om Anna-Lisa just då tycker att han
är mer än lovligt påfrestande verkar läsarna ha tagit honom till sitt hjärta. Citaten kommer
från recensioner av Beas Bokhylla, Bokmysan och Boklysten

Vill du också läsa om Anna-Lisa och hennes luff och om den charmiga Åh vilken karl-mannen
Ralf? Var med i utlottningen av tre signerade ex av En sommar på luffen i pocket!

Så här gör du:
1) 
Skriv en kommentar till det här inlägget. Berätta vilken charmig romanfigur
 (man eller kvinna) ur en bok du läst som du skulle vilja träffa i verkligheten. 
Kom ihåg att fylla i din mejladress (det är bara jag som ser den).
2) Om du vill ha en extra lott i dragningen: Berätta på din egen blogg eller
på ditt Instagramkonto om utlottningen. Om du vill kan du använda någon av
bilderna/del av bilderna i det här inlägget när du tipsar. Lämna länk i kommentaren.
3) Nästa söndag, den 10 juli kl 18.00, drar jag tre vinnare som får bok med posten.

Lycka till!
Eli

OCH VINNARNA ÄR: Annica, Designhappens och Viktoria Olsson. Vinnarmejl är på väg.
Tack till alla er som deltog i utlottningen.

PS. Om du känner att du måste ha tag i Ralf NU så finns En sommar på luffen
Adlibris, Bokus, Akademibokhandlen och Pocketshop.

 
 
1 Anonym:

skriven

Anna lisa o kliva in i hennes lägenhet över antikaffär [email protected]

2 Viktoria Olsson:

skriven

Jag skulle vilja träffa Hermione Granger från Harry Potter, allra helst på Hogwarts och få en rundtur där. 😊

3 Annica:

skriven

Då skulle jag vilja träffa hästen Windy, mina favorit böcker när jag var yngre. Har läst dom hur många gånger som helst :)

4 Designhappens:

skriven

Svårt att välja, det är ofta jag skulle vilja träffa romanfigurer ur böcker jag läst. Men för att välja en, så Lou Clark från Livet efter dig./ Maria

5 Mia:

skriven

Mr Darcy i Stolthet och fördom! Jag skulle vilja göra en resa tillbaka i tiden och bära vackra klänningar och träffa Darcy fast han skulle ändå vara Colin Firth...

6 Louise Lind :

skriven

Jag skulle så gärna vilja styla ett skyltfönster åt Anna Lisa jag är helt med i hennes värld och ser fram emot nästa bok.

7 Designhappens :

skriven

Åk, så glad jag blir. Kul att vinna och boken är underbar/Maria

Svar: Maria - jag lyckas inte mejla dig, adressen verkar inte funka. Mejla mig: [email protected] !
Eli Åhman Owetz

8 Annica:

skriven

Boken kom idag! Tack tack!:)

Svar: Vad bra!
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: