Lika glad nu som då


Jag har fått en andra Kreativ Blogger-award, och blir lika glad igen.
Utmärkelsen kommer från PollyJo, som skriver "gör vad du vill med den".
Jag visar upp den såklart! Men har inte riktigt tid med alla de övriga sakerna man
egentligen ska göra. Så jag gör en Noomi Rapace och säger: Tack. Tack. Tack.
(När jag fick min första "KB" gjorde jag allt man ska göra, läs här!)
UPPDATERING: Min väninna Empire-Amelie, rolig och kreativ som tusan (se hennes hem här)
föreslår att jag istället gör en Ranelid, och säger "Jag är den enda i Sverige som kan skriva
blogg på mitt sätt och samtidigt vara tacksam tre gånger i mitt hjärta."
1 Anneli (alias Empire@melie):

skriven

Grattis! Eller så kan du säga som Ranelid; Jag är den ende i Sverige som kan skriva blogg på mitt sätt och samtidigt vara tacksam tre gånger i mitt hjärta.

2 Tusse:

skriven

Anneli: Har du käkat karbonpapper eller? ;-)



Libby: Tag din upphöjelse med ro! Vi vet redan att Femtiotalsjakten är unik i sitt slag!

3 Anneli (alias Empire@melie):

skriven

T: Du får inte skvallra till Björne att jag är den ende i Sverige som kan skriva som han.

Klart-slut



Libby: tack för uppskattning! du är ganska kreativ själv... ;-)

4 Synöve:

skriven

Grattis då, bruden!! :-D

5 Tusse:

skriven

Björne är bara en trist wannabe.

Ingen kan skriva som Anneli!

Kommentera här: