Och vinnarna är...

Vinnaren av ett julkort gjort av bitar ur "Julköping" blev...  två vinnare.
Det var nämligen bara två som förstod/genomförde uppgiften fullt ut :-)
och då tyckte jag att båda kan få ett kort.
Larsson och Porslinochnostalgi både kommenterade
och länkade från sin blogg till tävlingsinlägget på min.
Larsson får kortet "Flicka på släde" som han önskat sig.
Porslinochnostalgi får välja ett av de andra fyra korten.
Mejla mig era adresser på [email protected]
så dyker korten upp under veckan.
God jul!
(Och tack också till er andra som kommenterade!)
 
PS. Larsson visar för övrigt den coolaste reklamen för julhandel
som jag någonsin sett. Kolla här.
1 Larsson:

skriven

Men oj så kul! Detta kort kommer att få en hedersplats på "julkortsväggen". Mail kommer.

2 Emma:

skriven

Grattis till vinnarna :)

3 Flak:

skriven

Grattis Larsson=) och Porslinochnostalgi

4 Jenny på La momes Old fashioned:

skriven

Aachen jag missade ju detta även omambitionen var att delta! Grattis vinnarna :)

Kommentera här: