Jag skulle tvätta varje dag...


... om jag hade den här tvättmaskinen i retrostil. Den är nästan overkligt SÖT, jag får
samma känsla som inför dockskåpet Dockebo. Mitt lilla badrum har tvättmaskinuttag,
kanske skapar jag i framtiden ett 50-talsbadrum kring denna rosa karamell.
Apropos att göra om badrummet till en annan tid, missa inte Empire-Amelies beskrivning av hur
hon ska göra 1800-tal av sitt (ligger som kommentar till "Empire-Amelie säger det bäst")
Vilken nyproducerad retrogrej skulle du vilja ha i ditt hem?

(Foto: Smeg)
1 anneli:

skriven

Ser ut som ett kylskåp med periskop! Är du säker på att det är en tvättmaskin?

2 Libby:

skriven

Yep. Men visst är det litet dockskåpsmöbel över den? Man vill tvätta fina saker i roliga färger i den, och sitta och titta på den medan den jobbar.

3 Åsa:

skriven

Otroligt fin! Särskilt med den där kranen och handtvättanordningen ovanpå. Varför är det inte så på alla tvättmaskiner?

4 anneli:

skriven

Den ser ut som ett kylskåp!! Ett dyrt kylskåp..

Kommentera här: