Min sekretär har kommit hem



Köpt på Blocket i somras, mitt enda fynd där hittills. Renoverad i garaget på landet av min far. Klar i veckan, ikväll fick den komma hem till lägenheten. Vilken lyster. Fack för brevpapper, kuvert och vykort. Liten och nätt. Åhhh 55!
1 Inger Maryissa:

skriven

Oj, vilken vacker sekretär.

Jag hade en liknande i mitt rum i mitt barndomshem på 50- och 60 talet.

Och jag var så glad över den, och gillade den mycket och alla de små fack där jag kunde stoppa en del grejer.

Kan tänka mig du är glad över att äga en nu.

Ha det så gott.

Kram

2 Staffan H:

skriven

Åååhhh - den sekretären var snygg! Snyggt renoverad är den också. Förresten, är det någon som vet varför sekretären har försvunnit som möbel? Jag tycker det verkar praktiskt med skrivplats och förvaring i ett, men det kanske är ett förlegat sätt att tänka?

3 Libby:

skriven

4 Libby:

skriven

Ja, visst är det märkligt? Praktisk, och väldigt söt, möbel. Kanske dags för sekretären att göra comeback. Ring Ikea, Staffan, så kanske de börjar tillverka, och döper den efter dig! :-)

Kommentera här: