Äntligen - jag har en blogroll!


God morgon, måndag! I helgen kom jag mig äntligen för att skapa en blogroll. Insåg då
hur många roliga och intressanta bloggar jag följer. Ni hittar dem alla nere till höger under Länkar.
Gemensamt för de flesta är Retro all the way, baby! och kontinuerliga uppdateringar.
(Någon retrobloggare som saknar sin blogg i rollen? Hör av dig!)

Trevlig läsning och en fantastisk fortsättning på veckan önskar jag er!
1 Tommy Bones:

skriven

du får gärna lägga till min blogg om du skulle vilja. Har iofs precis börjat blogga. Men ja... :)

2 Libby:

skriven

Tommy Bones: "...om ett liv med kokkaffe, vinylskivor och svartvit TV" - du det låter lovande, jag lägger till dig!

3 Tusse:

skriven

Det låter bra! Kommer hitta bloggar jag inte trodde fanns!

4 Gamla saker och fina ting:

skriven

Härligt. Då ska jag kolla runt på fler spännande bloggar. Tack för det! :)

5 Larsson:

skriven

Larsson känner sig hedrad över att få fara med i samlingen. Tack!

6 Isabella:

skriven

Din blogg är underbar, ska kolla dina tips!

7 Susanna:

skriven

Wow! Plåtburken i mitten till höger är ju helt fantastiskt! Den värmer verkligen ett plåtburksälskande hjärta som mitt :-)



Nu skall jag kolla igenom dina länkar. Kul!

8 Libby:

skriven

Tusse: Ja, det tror jag du gör.

Gamla saker och fina ting: Enjoy!

Larsson: Mycket kul att hitta på din blogg, ju.

Isabella: Tack!

Susanna: Själv gillar jag den med Potatismjöl på :-)



9 marie:

skriven

hej

du får gärna lägga till min blogg om du vill!

mvh marie

10 Libby:

skriven

Marie: Du är tillagd!

11 anna:

skriven

Du får gärna lägga till min också, och tack för tipsen om lite nya bloggar att följa :)

12 Libby:

skriven

Anna: Självklart! Visste att jag glömt någon av mina "stambloggar".

Kommentera här: