Antikdeckarna ger oss många ledtrådar


I kväll kl. 20.00 är det säsongspremiär för
mitt favoritprogram "Antikdeckarna" i TV4 Plus.
Li Pamp och Pontus Silfverstolpe letar fynd bland
loppisar, antikbodar och privatpersoner. Jag kan
redan en hel del som de berättar (får känna mig
duktig) och lär mig ännu mer (underbart).
Kolla också in programmets sajt. I faktabanken finns 
de korta inslagen där en speakerröst berättar om en
formgivare, en stil eller ett verk. Jättebra!
Jag vill också rekommendera Li Pamps blogg,
där hon skriver (på engelska) om föremål, auktioner
och utställningar. Kort, intressant, lärorikt.
(Foto: TV4)
1 Skaffaren:

skriven

Jag har haft Pontus på besök :o)

2 Tusse:

skriven

Kul med programledare som heter Bi, Mi och Li!

3 loppisfia:

skriven

Jag gillar också antikdeckarna. Jag sitter jämt och undrar hur det ser ut hemma hos dem, de måste ju ha prylar värda förmögenheter..

4 Libby:

skriven

Loppisfia: Ja, "Hemma hos" hos Antikdeckarna skulle man vilja läsa/titta på bilderna!

Tusse: Hi hi.

Skaffaren: Ja? När? Tidigare säsong - eller dyker du upp i denna? Har för mig att du skrivit "känd från Antikdeckarna" om någon grej på din blogg?

5 Sara:

skriven

Förresten, jag kom på en sak. Det är säkert någon som har sagt det redan, men i senaste numret av Sköna Hem tipsar de om din blogg. Kul!

6 Libby:

skriven

Sara: VA????????!!!!!!!!! Nä, det har ingen berättat! Tack för upplysningen, nu går jag direkt till Pressbyrån!

7 Anna:

skriven

Vare ett bra program igår! Skoj att de kollade in Liljan som du nyss visade upp på bloggen :)

Kommentera här: