... men gladast är nog jag


... för jag har reserverat en sak hos Funkisboden på Upplandsgatan. Källan till min
förväntansfulla glädje finns med i bilden. Vad tror du det är?
UPPDATERING: Rätt svar har inkommit. Dockskåpet, Lundby, tre våningar. Mer om det
på måndag, då jag hämtar det.

1 Svenskt Retro:

skriven

Gissar på stringhyllan

2 Monet:

skriven

Dockskåpet? Du ångrar att du sålde ditt eget?

3 Kerstin:

skriven

Dockskåpet!

4 Linda:

skriven

...och jag gissar på dockhuset av nån outgrundlig anledning.

5 Libby:

skriven

Svenskt Retro: Nej, men hade kunnat vara.

Monet, Kerstin, Linda: Japp, dockskåpet. Är glad som ett barn på julafton. Berättar mer i ett inlägg på måndag.

6 Svenskt Retro:

skriven

Hmm.. Känns som en efterkonstruktion men jag tänkte faktiskt på dockhuset men jag trodde inte på det :-)

7 Moster Mjölgumpa:

skriven

Som den dockskåpssamlare jag är ska det bli spännande att se vad du hittat!

8 Jo:

skriven

Oj, vad avis jag blir nu! :D Det är ju drömmen, ett dockskåp med femtiotalsgrejer! Jag har ett 80-talshus sedan jag var liten, men man kan säkert ha fler än ett hus.. ;)

9 Libby:

skriven

Svenskt Retro: Regel nummer ett: Gå alltid på magkänslan.

Moster Mjölgumpa: Hur många dockskåp har du?

Jo: Klart man kan ha fler än ett hus!

Kommentera här: