Man borde måla om sin garagedörr


God morgon, måndag! Vilka vackra garageportar, eller hur? Jag har lånat annonsbilden
från den amerikanska bloggen Retro renovation. Min favorit bland dörrarna är nummer två i rad två,
den med dovt blå rutor. En vit Ford Taunus framför den - skönhetschock!
Vilken port gillar du bäst?
Trevlig fortsättning på veckan!



1 Randiga Tråden:

skriven

Det var svårt att välja men det får bli den andra från höger högst upp.

2 enannanhelena:

skriven

Svårt där...grönt är ju min absoluta favoritfärg, normalt sett, men i det här fallet måste jag nog välja den röda, på rad två, längst till höger. Det är något med kombinationen rött och rosa! Vi blir nog tvungna att köpa ny(gammal!) bil i så fall..:)

/helena

3 Viola_T:

skriven

Lite diskretare än sådär är jag nog. Bilen står gömd i taktorgaraget med träport. Men äh, skulle jag välja blir det nog nr 1 i rad 1. Den syns!!! Eller så nr 1 i rad 2 modifierad till Mondrians klara primärfärger.

4 JJ:

skriven

I mitt drömhus har jag planerat att garagedörren skall vara helt svart, men bland dessa får det bli fyran från vänster i nedre raden - gul med svart rutnät.

5 SaraMay:

skriven

åh så fina! min favorit är n3 på rad 2!

Trevlig vecka!

6 Skaffaren:

skriven

Den i mitten på rad ett ser ut som universal stänklappar från 50-talet. Jag väljer den till Duetten.

7 Amanda:

skriven

Åh så fina! Jag gillar nog mest den första i rad ett eller den näst sista i rad tre.

8 Gina Americana:

skriven

Ahhh, the American garage door: definitely with an automatic opener, even back then! It puzzles me that these handy gadgets don't seem to be so common here in Sweden. You'd think with all this bad weather, people would hate to out & pull up that heavy thing (like I do). Mine was even frozen stuck this morning...ugh!

9 Khina:

skriven

Till vårt bruna hus skulle den näst sista porten passa perfekt. För ev. intresserade försöker jag mig på att blogga om mitt liv i 50-60.tals stil. Jag är urkass på data men jag ska göra så gott jag kan... Ha överseende...

10 The StarChief:

skriven

Fins många fräcka garageportar en av mina favoriter

sitter på ett hus i wyoming.

11 David:

skriven

Garageporterna från Chicago;



http://achicagosojourn.blogspot.com/2009/06/midcentury-suburbs-part-7-modernize.html

Kommentera här: