Stjärngossen med de röda skorna är tillbaka


God morgon, luciamåndag! För tredje året i rad lussar stjärngossen
med de röda skorna här på Femtiotalsjakten.
Alla FJ-läsare tillönskas en skön luciadag, med kaffe och lussekatt och några
riktigt goda pepparkakor.


Undrar hur Stjärnbagarens engelska pepparkakor
smakade? Jag plåtade burkarna hos 4:ans loppis
i Örbyhus förra vintern.
1 Randiga Tråden:

skriven

Underbart.

2 Tusse:

skriven

Stickat för tonåringar ... Härligt, tycker

Tusse Katt!

3 Clinen:

skriven

Snyga burkar! =) De hade varit fina att ha pepparkakorna i.

4 amanda:

skriven

Åh så fina! Hoppas du också får en fin luciadag!



Tack för länkningen igår, det slogs besökarrekord på min blogg och då blev jag glad!

5 Stina:

skriven

Tjusigt!När jag ser folk i knästrumpor blir jag så sugen på å skaffa barn och sätta på dem fina små knästrumpor och söta lackskor! Fram tills dess får jag ha på mig det själv - om jag vågar!

Kommentera här: