Vem väger nu på min gamla våg?


Ibland, läs bakluckeloppis om sommaren, så händer det faktiskt att jag säljer av saker också
(även om vinsten brukar gå till nya inköp, gärna direkt på samma loppis). Den lilla vågen
sålde jag i somras. Undrar vem som har den? Som kanske väger någon liten ingrediens till
julbaket på den? Själv hade jag vågen bara som prydnad på kökshyllan, så jag hoppas den
har fått ett hederligt arbete nu.

Trevlig helg! (Och missa inte söndagens inlägg här på FJ,
med massor av svartvita, vackra och kunskapsbringande bilder
på 1950-talskök!)
1 Skaffaren:

skriven

Vad hände med din badrumsvåg?

Ser fram emot köksbilderna. Då kan vi få lite nya idéer och en dos inspiration.

2 Clinen:

skriven

Snygg våg! =)

3 Eli:

skriven

Skaffaren: Den står kvar på landet, om du menar den ljusblå 60-talaren från Ek? Välkommen in på FJ på söndag!

Clinen: Jo. Men jag använde den aldrig.

4 Lybtar:

skriven

läcker våg, hade gärna haft en sådan. Vi har en våg, den använder vi aldrig bara prydnad.

5 Christin:

skriven

Klokt att avyttra sånt som bara samlar damm. Det borde man bli bättre på :-)

Kommentera här: