Bloggen som hjälper oss att hitta auktionsfynden


Nytt år, och mycket som ska hinnas med. En sak som jag är dålig på är att kolla vad
auktionsverken har på gång. MEN, då finns det en genväg. Bloggen Leta retro scannar av
och tipsar oss andra om intressanta föremål som ska gå under klubban.
Och så har Leta retro utsett Femtiotalsjakten till Årets blogg 2009, och illustrerat detta
tillkännagivande med en bild som är så mycket 1950-tal man kan önska. Därför lånar jag
bilden samt tackar Leta retro för utmärkelsen, som jag blev
väldigt, väldigt glad över.
1 Synöve:

skriven

Oj! Grattis till utmärkelsen! Häftigt! Det är du värd, du lägger ju ner grymt mycket jobb på denna blogg, allt för att vi andra "latmaskar" bara kan lapa i oss allt intressant! :-D

Och god fortsättning - hoppas du får fler utmärkelser under 2010!

2 Cinna:

skriven

Gott Nytt bloggår!Vilken rolig sida med alla femtiotalssaker...en riktig inspirationsblogg!

3 Gila:

skriven

GRATTIS! Här är ett kafé du borde besöka om du är i Boden (Norrbotten) Allt är 50tals nostalgi.

http://retrocafe.se/

4 Anneli (alias Empire-Amelie):

skriven

GRATTIs!!!! och gott nytt år du med!

kram 1800-talsbönan

5 Tusse:

skriven

Gratulerar verkligen!

Saltaste bloggen, alla gånger!

6 Libby:

skriven

Alla: Tack ska ni ha!

Gila: Jo, kommer jag till Norrbotten ska jag kolla in fiket i Boden!

Kommentera här: