Norrköping nästa


Megaloppishelg i Solnahallen, och då lyckas jag minsann alltid planera någonting på annan ort.
I dag rullar bilen mot Norrköping för en helg där. Ett besök på Café Broadway (bilden) kan det bli,
det brukar det bli när jag är i stan. Kanske går det att lura med Rutger på loppis, i så fall
finns den totala retroguiden över Östergötland att läsa hos En Sakletares Bekännelser.

Trevlig helg!




1 kicki:

skriven

Åh, jag hade lätt kunnat tänka mig loppissällskap - om det inte vore för att jag flytt stan till förmån för Uppsala+Sthlm i helgen. :)

2 gunnel werelius:

skriven

välkommen till norrköping! och tack igen för en trevlig och lärorik blogg!gewe

3 Mounpentfield:

skriven

What a good idea! A short trip to Norrkoping.a sweeet town of Ssweden. I look forward to more posts from there on your fabulous blogg.

in Keeping with the spirit of the 1950s blog, I just put on a 1950s sweater to protect my shoulders from the fast moving coldfront. OH My, i just noticed a moth hold on the waistband. But that is fashionable NOWW as well.

4 mountfield:

skriven

A Texaco petro pump is stunning in any spot but, alas, the company was gobled up some years ago by a giant.

Kommentera här: