Bara djuren blev kvar


En engelsk tjur står i ensamt majestät på bokhylllan. Visning av lyan i dag och då ska det ju
vara rensat så att de som är där och tittar kan skapa sig en bild av ett eget hem - och inte
störas av tusen personliga småprylar. Tjuren är formgiven av Colin Melbourne, för företaget
John Beswick. Rutger föll för den hos handlaren på mässan i Birmingham där jag köpte
te-setet Picqoutware.


Jag bestämde mig för ett djurtema i svart. Påsktupparna ser förvånade ut
- de får plötlsigt också egen hylla och kan gala fritt.


Katterna vaktar den lilla påskprydnaden.


Och katten välkomnar i hallen.
1 form55:

skriven

Gillar tjuren mest av djuren på bild.



Det gäller att hitta en balans där det varken ser tomt och ödligt ut, eller att man har råkat komma in hos grannen som just är ute och handlar.

2 Ulrika på Leta Retro:

skriven

Spännande! Hoppas det kom många trots fint väder. Tupparna ser faktikt förvånade ut.

3 Sandra:

skriven

Snyggt med det svarta temat! Hoppas det kom många!

4 ida somfan.:

skriven

åh, den sista katten måste jag ha missat. när köpte du den? jag vill också ha en sån! sjukt fin.

5 ida somfan.:

skriven

du behöver inte svara på min fråga, jag såg inlägget! har du den sista bilden i det här inlägget i större format? hade gärna velat låna bilden och länkat till din blogg!

6 Britten:

skriven

Åh, de där kissarna.. De skjuter rygg så gott :-) Glad påsk!

Kommentera här: