Önskar jag kunde vara på två ställen samtidigt


I morgon öppnar Risingeboden utanför Gimo portarna för säsongen med sin sedvanliga påskloppis.
Då är det vår på riktigt. Önskar jag kunde vara där och norpa åt mig något av det solgula på bilden.
Men jag lämnar fältet fritt för er andra. Hyggligt, eller hur?

Det händer mycket i helgen. Vintagemässan på Münchenbryggeriet hade också varit rolig
att gå på - en skönhetschock, misstänker jag.

Påskloppis, Risingeboden, Gimo. Lör-sön 11-15.
Vintagemässan, Sthlm. Lör-12-20. Sön 12-18.

Trevlig helg!

1 Linda:

skriven

Synd man inte är i Stockholm i helgen! Men jag har å andra sidan fullt upp att försöka hinna med alla loppisar och retrobutiker i Karlskrona. :)

Trevlig helg till dig med!

2 Gila:

skriven

Och jag är i Sthlm men hinner inte med någon av dessa. Ska vara barnvakt imorgon. Men hoppas hinne med en loppis på fm. Trevlig lördag söndag.

3 Tusse:

skriven

Vem skulle inte vilja vara på två eller fler ställen samtidigt? Just nu skulle jag väldigt gärna vilja vara i Linköping eller kanske Tranås. Fråga mig inte varför.

Kommentera här: