Rösta fram Henriks retrohem till seger!

Åhhh, som jag beundrar er som håller retrostilen rakt igenom i era hem, ner i minsta detalj!
Och er som inreder med mycket turkost. Därför röstar jag så klart på Henriks bidrag
i tävlingen Sveriges charmigaste hem.

Henrik är en av finalisterna i tävlingen. Vill du som jag rösta fram hans busvassa lya
till seger så röstar du här.
1 enannanhelena:

skriven

Vilket superlustigt sammanträffande!? Just precis innan jag slog upp datorn för lite jobb så tittade jag igenom dagens morgontidning. Och eftersom jag bor i Borås så... heter morgontidningen såklart ;) Borås Tidning. På sidan sex i del ett presenteras just Henriks (och Marias) oootroooligt coola (och turkosa;) hem! Tänk att de bor bara ett par stenkast bort, i en annan Boråsisk stadsdel!



Så jag är inte nödbedd, här ska röstas!

Tack för röstlänken.

/helena



ps. Vilken tur att jag var lite lagom jobbodisciplinerad och tog mig en surftur just in hit till FJ just idag!

2 Linn-Marie:

skriven

Jag älskar den lägenheten..Jag skulle önska att någon tidning kunde göra ett repotage om dem :D

3 Anna:

skriven

Klart jag röstat! Deras lägenhet är ju supersnygg!

4 Karl:

skriven

Men ligger inte exempelvis Hello Kitty närmare till hands än 50-talet? En smula förvirrad..

5 Gila:

skriven

Något för Hus och hem RETRO att göra repotage om.

6 monamie ny blogg!:

skriven

så härligt med färg, speciellt turkos! Det tänker jag med satsa på. detaljer iallafall. väggarna får jag nog låta bli. tyvärr hyresrätt :)

7 Catharina:

skriven

Wow! Vilket supercoolt hem han har den där Henrik särskilt jag som älskar turkos också. Härligt!

8 Fröken Fynd:

skriven

Tittade genom dina senaste inlägg och såg att du listat retrobloggar. Jättekul! Har tittat på några stycken och får fortsätta genom hela listan snart :)

Hade ingen aning om att så många hade intresse av retro ute i bloggvärlden. Jag bloggar själv mycket om retro. Du får gärna lägga till mig också om du vill ha fler i din retrolista :D

9 Allt det gamla goda:

skriven

morr, där vill jag vara med! jag kör ju också retro in i minsta detalj.

10 Christin:

skriven

Vilken kul och fin lägenhet dom har !

Övriga var fina på sitt sätt, och då speciellt Pernilla Persiljas hem.

Kommentera här: