Puh - jag fick behålla fatet!


Jag hade i uppdrag på Antikmässan att kolla efter utställaren från en tidigare mässa som då hade
en massa tulpanburkar från Jie. Inga burkar syntes till, men mot slutet av dagen såg jag ett tulpanfat i rött,
längst ner på en hylla. Det var så fint, och kostade bara 140 kronor. Så jag slog till, och tänkte att 
om hon som gav mig spaningsuppdraget inte vill ha den så tar jag den själv.


När jag väl fick iväg mejlet om fatet hade jag hunnit förälska mig rejält i det.
Måtte hon inte vilja ha det! Jag höll tummarna. Och så kom mejlsvaret: Det var
bara burkar som var intressanta.
Puh! Fatet är mitt!
1 Fru W:

skriven

Både fat och burkar är riktigt fina. Sikken tur du har som fick behålla fatet =)

2 Randiga Tråden:

skriven

Grattis det är riktigt snyggt.

3 Angeliqa:

skriven

Fatet är himla snyggt, jag gillar färgerna. Burkarna är också fina.

4 Anna:

skriven

Åh vilken tur :) Det är riktigt fint!!! Jag älskar tulpanserien i rött. Grattis :)

5 Catarina:

skriven

Jag förtsår dig!Det är ett otroligt fint fat! Blir riktigt vaundssjuk ;)

6 The StarChief:

skriven

Det var snyggt och passar nra till burkarna

7 Khina:

skriven

Fatet snyggt å burkarna ännu snyggare...

8 Clinen:

skriven

Passar finfint ihop! Blev en söt liten samling. =)

9 yvonne:

skriven

Å vad fint!!!

Älskar ju den där serien <3

10 Erica:

skriven

En stor tulpanbukett till dig för att du letade :-) Och fatet ser väldigt fint ut tillsammans med de runda väggburkarna!

11 Helena:

skriven

Snyggt fat! Hade en sån burk som tyvärr gick i bitar för nåt år sen.... =(

Kommentera här: