Bloggpaus


Trogna FJ-läsare har börjat höra av sig, eftersom jag inte skrivit några nya inlägg sedan i fredags.
Normalt postar jag ett inlägg om dagen. Jag brukar vara personlig men inte privat här på bloggen,
jag skriver om min hobby men inte om mitt liv. Nu gör jag ett undantag. Min far gick bort i lördags.
När det återigen känns roligt att skriva glada inlägg om 50-talsdesign- då blir det sådana.
Men tills vidare tar jag en bloggpaus.
På återseende.
1 Randiga Tråden:

skriven

Tänker och känner med dig, Brittmari

2 Anta S:

skriven

Ta tid på dig att sörja. Och välkommen tillbaka när du känner för det. Vi är många bloggvänner som tänker på dig och din familj.

3 khina:

skriven

Beklagar sorgen. Tillåt dej att ta den tid du behöver.

4 Moster Mjölgumpa:

skriven

Jag beklagar din stora sorg. I sådan sorg kan inte en blogg vara så viktig längre.

Vi är nog många här i bloggvärlden som tänker på dig just nu. Ta hand om dig och de dina...



5 Amanda:

skriven

Jag beklagar och tänker på dig i denna svåra stund.

6 Annica:

skriven

Beklagar sorgen.

7 anna:

skriven

Ibland kommer liksom livet emellan.

Beklagar sorgen.



Kram!

8 Nina:

skriven

Nä vad tråkigt! Ta all den tid du behöver, vi kommer finnas här när du är redo att komma tillbaka igen!

9 Tusse:

skriven

Så sorgligt allting blev.

Tusse lade sig raklång och bara grät.

Tänkte på alla sina väninnor som förlorat sina pappor i olika åldrar och vid olika tillfällen.

Samt sist och inte minst på min egen pappa som tillbringade sina sista månader i livet med att se tillbaka på det lyckligaste året i sitt eget liv - vilket råkade vara just 1955.

10 Gila:

skriven

Så liten plats en människa

tar på jorden,

mindre än ett träd i skogen.

Så stort tomrum han lämnar efter sig.

En hel värld kan inte fylla det.



Beklagar sorgen!

11 SaraMay:

skriven

<3

12 Larsson:

skriven

Känner med Dig. Kram.

13 Catarina:

skriven

Det var tråkigt att höra! styrkekramar genom cybervärlden till dig. Låt sorgen få ta sin tid.

14 Sandra:

skriven

Beklagar! Ta hand om dig!

15 enannanhelena:

skriven

Åh, du kommer att vara saknad, men efterlängtad när du får ork och lust att blogga igen. Ta dig den tid du behöver. Vi finns kvar här. Jag skickar styrketankar i din riktning.

mvh helena

16 Benny:

skriven

Otroligt tråkigt! Man kan aldrig förbereda sig på att förlora sina närmaste, bara tiden kan läka såren!

17 Eva:

skriven

Jag beklagar din förlust.

18 Clinen:

skriven

Väldigt tråkigt att höra! Ta hand om dig och familjen så ses vi igen i bloggvärlden när du är redo. Jag kommer troget vänta på dig och dina härliga inlägg.

19 Fröken Pralin:

skriven

Sänder varma tankar till dig! Beklagar verkligen! Vi läsare finns här när du känner att du orkar blogga igen. Ta hand om dig!



Med vänliga hälsningar Fröken Pralin.

20 Eli:

skriven

Tack till er alla. Era kommentarer värmer.

21 yvonne:

skriven

kramar <3

22 Mira:

skriven

Även mitt varma deltagande! Var rädd om dig! Vi finns här och väntar troget! Kram!

23 Sven:

skriven

Beklagar sorgen! Välkommen tillbaka när du känner för det!

24 Christin:

skriven

Beklagar din förlust och önskar dej välkommen tillbaks igen när du orkar.

25 Sandra:

skriven

Tänker på dig!

26 Erik:

skriven

Jättetråkigt att höra. Ta all tid du behöver på dig att komma tillbaks!

27 Erica:

skriven

Det var väldigt sorgligt att höra. Skickar massa varma tankar, kramar och styrka till dig!! Kram Erica

28 Anna:

skriven

Beklagar sorgen. Vi väntar på dig tills du känner glädje att blogga igen!

29 Johan:

skriven

Beklagar verkligen, inte roligt att höra :( Kram på dig!

30 The StarChief:

skriven

Mina Tankar är hos dig, Elof

31 Lena:

skriven

Mina tankar finns hos dig i denna svåra stund.

32 Svenne:

skriven

Beklagar sorgen,tack för att du berättade,vi är kvar när du orkar o vill...

33 Anna-Carin:

skriven

Så sorgligt, jag beklagar din stora förlust. Vi finns kvar här och väntar troget på dig när du känner dig redo igen. Jag har själv inte förlorat mina föräldrar än, men tänker ofta på när de inte längre finns mer, dom börjar bli skröpliga. När de är borta då försvinner länken till dem som kommer i håg en när man var barn, så många minnen och erfarenheter som går förlorade. Sköt om dig!

Kram Anna-Carin

34 Erika m Hagastolen:

skriven

Så tråkigt... Beklagar sorgen...

35 Maja:

skriven

Beklagar! Sköt om dig och de dina! Kramar

36 Linda:

skriven

Har varit i den sitsen och vet hur svårt det är. Gå sönder, samla dig, umgås med nära och kära och sen hoppas jag att bloggen kan hjälpa dig att finna glädje igen när tiden är mogen.

37 Ulrika på Leta Retro:

skriven

Oj vad tråkigt att höra. Vi är många som väntar på dig när du är tillbaka. Ta den tid du behöver.

38 Lempa:

skriven

Trist...beklagar sorgen.

39 form55:

skriven

Kan bara instämma med de andra och beklaga sorgen. Min mamma gick bort när jag var liten och min pappa har inte långt kvar nu så jag vet hur det är.

40 Londongirl:

skriven

Så sorglig! Jag beklagar och du ska veta att vi som läser här förstår om du inte orkar vara lika flitig i ditt bloggande just nu.

41 p-e fronning:

skriven

Beklagar sorgen.

42 Staffan H:

skriven

Beklagar sorgen. Vissa människor lämnar ett extra stort tomrum efter sig. Din far är nog en sådan.

43 Flak:

skriven

Mycket tråkigt och man får beklaga förlusten

hälsningae

David

44 Madde:

skriven

Oj, beklagar verkligen!



/Nyblivet FJ-fan

45 Therése:

skriven

Beklagar sorgen ♥ ..ser att du börjat blogga så smått igen?

Kommentera här: