Äntligen - Mad Men säsong 4


I kväll är Roger Sterling (bilden) och de andra från Madison Avenue äntligen tillbaka
när säsong 4 av "Mad Men" drar i gång i Kanal 9. Kanske är jag ensam om att vänta på
att säsongerna kommer till Sverige, men så är det och det trivs jag med. Serien har nu definitivt
tagit steget in i 1960-talet, vilket syns på Sterlings kontor. Borta är uppenbarligen
1950-talets strutlampor och mörka skrivbord i trä...


Jag längtar efter att se reklamkvginnan Peggy Olsen ta sig fram
i männens värld. Allt om serien, med massor av bilder,
AMC:s Mad Men-sajt.

Kanal 9, 22.00.
1 Randiga Tråden:

skriven

Jag har också väntat på fyran, såg hela trean härom dagen. Brittmari

2 Blog of the year 2010:

skriven

Hej,



Nu går det att rösta på din blogg i "Blog of the Year 2010" på Facebook.



Lycka till!



Ps. Måste verkligen börja se Mad Men, alla pratar om den i branschen...

3 Gila:

skriven

Ååå...jag längtar också....tyvärr har jag inte kanal 9 så...väntar på DVD boxen...:-)

4 The StarChief:

skriven

32 minuter kvar.

5 Anna:

skriven

Tänk vad man är hopplöst efter. Fick tredje boxen i julklapp. Hade inte ens koll på att fyran stod inför dörren. Zzz. Kanske man ska hetsa ikapp nu då.

6 Simon:

skriven

Gillade första avsnittet. Snygg design på kontoret :O

7 petra:

skriven

sjukt bra serie! :)

Kommentera här: