Bloggträff på Kistamässan nu på lördag!


Vart är alla på väg? Jo, till bloggträffen på Antik & Kuriosa, Kistamässan, nu på lördag.
Vi ses i fiket vid garderoben, kl 15.00. De/n som kommer dit först får ockupera så mycket bordsyta
som möjligt, så brer vi ut oss allteftersom. Det gick bra förra gången.
Hoppas många kan hänga på!
1 Christin:

skriven

Ni får ha en trevlig träff !

Skylten var ju härlig.Tänk om man såg sådär fräsch ut trots att man vräker i sej choklad...Tant nummer två har iofs en figur som närmar sej min :-)

2 Benny:

skriven

Fota riktigt mycket nu, både från mässan och från bloggträffen, jag vill känna det som om jag var på plats :-)

3 Loppistan:

skriven

Det hade varit spännande att få lite ansikten på alla bloggare men jag missar även den här mässan. Hoppas i alla fall att ni blir många och att ni får trevligt. God mässa på er helt enkelt! :)

4 Linda:

skriven

Jaa, vi ses på lördag! :)

Och skylten var både snygg och kul, hade gärna fått hänga i mitt kök.

5 Lybtar:

skriven

Hoppas ni får en underbar dag/dagar.

Vi kan inte komma, det blir för långt att åka.

6 Randiga Tråden:

skriven

Vi ses kl. 15.00, det ska bli kul.Jag springer där på skylten.

7 DeBeer:

skriven

Mangania-/Negrograsyr token dyker nog upp!!! Känd som DeBeer på PES-forumet :-)

8 Gila:

skriven

Vi ses, blir skoj.

9 Ulrika på Leta Retro:

skriven

Oj vi har kalas hemma i helgen så jag missar nog träffen. Tyvärr. Jag hoppas på många bilder från mässan!

10 Fru Ekeby:

skriven

Jupp! Vi ses där! Spännande att se vilka ni alla är!

11 eli:

skriven

Alla som kommer på träffen: Ska bli skoj att ses!

Alla som inte kan: Förhoppningsvis en annan gång?!

12 The StarChief:

skriven

Kan tyvärr inte denna gången heller men nån gång ses vi nog

Kommentera här: