Dagens outfit


God morgon, måndag! Vad har vi här då?


Jo, coolaste retroskjortan i år. Den har Folkabuss, något som påninner om en Volvo Duett
och två andra bilar - som knappast rullade av bandet i går. UPPDATERING: Vagnen som påminner
om en Duett är en Oldsmobile Station Wagon -46, berättar Larsson.
Hawaiistuk, Dressman, 199 pix. Fynd för herrar med humor!
1 The StarChief:

skriven

Lite korsning mellan retro och Hawai

2 Randiga Tråden:

skriven

Den var kul, fast min man skulle aldrig sätta på sig en sådan.

3 Larsson:

skriven

Dressman nästa. Vagnen som påminner om en Duett är en Oldsmobile Station Wagon -46. Endast 968 stycken byggda.

4 Linda:

skriven

Haha, vilken härlig skjorta! Men... är det en hund bakom ratten på översta bilden? +poäng för ännu mer humor i så fall! :)

5 JJ:

skriven

Om någon bjuder mig på en Hawaiiresa så lovar jag att ha på mig en sådan! Där!

6 Linn-Marie:

skriven

Underbart:D

7 eli:

skriven

TheStarChief: Ingen dum blandning!

Randiga Tråden: Efter några ananas & rom-drinkar kanske?

Larsson: Det hedrar dig att du drar till Dressmann! Tack för info!

Linda: Yep, hundar bakom ratten!

JJ: Den är ju snygg!!!

LinnMarie: Den är faktiskt snygg också, inte bara rolig.

8 Kristina:

skriven

Kul skjorta. Jag gillade den lite beiga med palmer men jag är SÅ besviken på Stones för att de säljer sig hos Dressman, så jag kan nog inte köpa ngt där utan att skämmas, eller kan jag det?

9 Lina:

skriven

Måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

10 Eli:

skriven

Kristina: Köp!

Kommentera här: