Här är broschen som matchar teakmöblerna


Här är något för dig som vill matcha dig själv med dina möbler. Broschen i trä
är den första i sitt slag som jag har sett. Cirka 7-8 cm lång och väldigt stilig i sin
enkelhet. Den fanns hos antikhandlaren Kajsa Adelöw i Älmsta, och enligt henne
är de inte ovanliga. Kanske är det bara jag som inte haft ögonen öppna?
1 Randiga tråden:

skriven

Jag har ett hjärta med lädersnodd att ha runt halsen det fick jag av min bror som han hade gjort i slöjden, kul att jag har det kvar (i teak).

2 Emelie:

skriven

Gud vad fin! :)

3 Loppistan:

skriven

Den var ursnygg! Har heller aldrig sett liknande - men man kan ju hoppas man snubblar över en nu när man vet vad man letar :)

4 eli:

skriven

Randiga tråpden: Kul!

Emelie: Yep.

Loppistan: Förmodligen kommer man att se dem överallt nu... Så brukar det vara.

5 Linda:

skriven

Härligt! Jag gillar älsdre smycken men har än så länge bara en liten samling silversmycken med markasiter. Men självklart ska man ekipera sig med några teak-smycken också!

Kommentera här: