What happens in NYC...


... stays in NYC! Men jag kan i alla fall berätta att jag köpte den här
nyproducerade "emaljskylten" på gatan i går. Jag är ju förtjust i de där
"slutet av 1940-talet-vräkiga" åken och så tyckte jag texten var litet kul.
Rutger gillade också skylten. Av någon anledning.


Dyster - jag? Inte då, när jag hittat
ett par 50-talsinspirerade glajor
för bara 5 dollar! Men annars håller jag
i portmonnän. För på onsdag är det
retrodag, med en rad butiker som
ska besökas.

Stay tuned...
1 UpsalaEkeby:

skriven

Verkar vara en skön semester!



Om du skall ha en "retrodag" i NY måste du ju besöka:



The End of History

548 1/2 Hudson St, Manhattan, NYC, United States



Kanske inte läge för några fynd, men verkar vara en fantastisk butik!

2 form55:

skriven

Bra fuskpatina på skylten :) Skall bli spännande att se vad som finns i butikerna!

3 Benny:

skriven

Spännande, ser fram emot reportagen :-)

4 Gila:

skriven

Oh så häftiga brillor. Ska bli skoj att se vad du finner i NY...

5 Allt det gamla goda:

skriven

solglasögon ska man köpa när man är på semester! jag köpte ett par vardera gångerna jag besökt berlin i år. hur är vädret i nyc? fint?

Kommentera här: