Nämen - en bloggutmärkelse! Som skickas vidare....


Jag har fått ett bloggutmärkelse, en "Liebster Blog"av Barbabok.
Tackar ödmjukast och blir lika glad som Doris Day ser ut här. Som alltid
med bloggutmärkelser så är de villkorade. Fem utmärkelser ska jag
skicka vidare, enligt reglerna.


Här är reglerna:
1. Klistra in awarden (ovan) på din blogg.
2. Tacka den som gett dig awarden och länka till henne eller honom.
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken vidare till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!

Men jag bryter mot en av reglerna. Jag skickar utmärkelsen
bara till en mottagare:
Forumet Retroforum, dit jag skickar alla vidare som mejlar hit till Femtiotalsjakten
med bilder på föremål och frågar "Vet du vad det här är?" (Alltså när jag inte vet vad det är
på bilden.) På Retroforum får man alltid ett vänligt bemötande, och ofta snabbt ett korrekt svar,
av forumets kunniga medlemmar.
Missa inte, ni som ännu inte hittat dit.
(Och så ger jag Retroforum tillåtelse att bryta mot alla reglerna och helt enkelt
bara ta emot utmärkelsen.)

1 form55:

skriven

Helt rätt! Och dessutom så fungerar ju inte reglerna. Det blir som ett kedjebrev - ställena tar snart slut och idén blir urvattnad.

Kommentera här: