Busvassaste bilkudden


Den här fanns på Antikvärldens dag i lördags och busvassare bilkudde har jag aldrig skådat.


Äkta galon, gissar jag att materialet var. 

Trevlig helg!
1 Tusse:

skriven

Fint med bilkuddar du!

Häromdagen hittade jag en alldeles bedårande svart sak med tyska trafikmärken och en veteranbil med sufflett vars förare hade egendomliga drag.

Hm, den kanske kom rån Österrike.

2 Monamie ny blogg!:

skriven

Tack för ditt svar. Ska bli spännande o se hur era luckor ser ut. Grönt är fint på luckor! Min mormor hade också det och det gör mig så glad :-) Värden vill precis som du säger hålla det till neutrala färger. Grått var andra alternativet. Jag fick ett tips om att byta beslag ifall de hade samma mått och så kan man ju göra ev. Ska inte bo där så värst länge är det tänkt så får förändra lite budget. Men någon gång ska jag förverkliga drömmen om ett femtiotalskök eller sekelskiftes (min andra svaga punkt) Tack för din åsikt och bästa bloggen! Alltid lika kul att kika in här!

3 Monamie ny blogg!:

skriven

Ps: grymt snygga beslag, stil55! Sådana med plastbricka under har jag på mitt linneskåp i lägenheten :) dom har värden aldrig bytt ut. Vissa saker vekar dom vilja behålla (varför då inte behålla kök i gammal stil?hrm.) nu ska jag leta beslag!

4 David:

skriven

Cinquecento kuddar (well, sorta)! Cool!

Kommentera här: