Kom till Bloggarkvarteret på Antikvärldens dag


Nästa lördag, den 10 september, ses vi i Solnahallen. Då är det Antikvärldens
dag
. 240 prenumeranter hyr bord och säljer saker. Jag är en av dem.
Och vid borden bredvid Rutger och mig står Randiga tråden och Tusen vaser.
Rena bloggarkvarteret alltså. 
Dagens loppisfynd var retrohyllan för 50 pix (bilden) som ska göra mitt
Antikvärldens dag-bord litet roligt.

Jag måste bli av med en massa saker så min strategi är att hålla
låga priser. Kom och fynda! Alla som berättar att de läst det här
får 20 procent rabatt. Bord E09.

1 Ebba:

skriven

Det ska bli jättekul att gå dit och kika på ditt bord (och alla andras!).

2 Gila:

skriven

Ååå hade gärna kommit men är bortrest nästa helg. Lycka till !

3 Randiga Tråden:

skriven

Jag kommer garanterat.

4 Benny:

skriven

Synd att jag inte kan komma, har funderat på det, men jag hinner tyvärr inte. Vi får helt enkelt ses i slutet av månaden istället, då kan jag ta med ett bord och sälja till er övriga istället ;-)



Lycka till med rensningen, hoppas det går bra för er alla!

5 Ulrika på Leta Retro:

skriven

Hoppas verkligen jag har möjlighet att komma. Det verkar ju nästan för bra för att vara sant! ;)

6 Christin:

skriven

Synd man har så långt dit men lycka till med rensning och försäljning !

7 Monamie:

skriven

Roligt! Lycka till!

8 Loppismormor:

skriven

Vad kul! Jag ska också stå där. Jättefin och inspirerande blogg du har =)

9 Linda:

skriven

Jag tänkte åka dit såklart, ska bli kul! :)

10 Linda:

skriven

Ska försöka ta mig dit med svärmor! En sann 50-talsälskare är hon!

11 kristian:

skriven

Kul, vi ses!

Kommentera här: