I morgon åker vi!


Rosa kaffekanna och en katt som ser mer uppstoppad än levande ut.
Men påskkäringen på omslaget till Fick-Journalen 1954 hade i alla fall en attans
snygg klänning.

Glad Påsk!

1 Emma:

skriven

Ja, en sån klänning hade man ju inte tackat nej till. :) Glad Påsk!

2 Linda:

skriven

Läckert, ska göra mitt bästa för att efterlikna det på färden till Blåkulla imorgon. ;)

3 Anta Snaque:

skriven

En riktigt GLAD PÅSK till alla Femtiotalsjägare!

4 Gila:

skriven

Glad påsk!

5 Emma:

skriven

Härlig bild! Glad Påsk på dig!

6 khina:

skriven

Jag jobbar halvdag men sen kommer jag... Kvasten är servad och nyvaxad så jag hinner nog ifatt er! Glad Påsk till dig och de dina!

7 Randiga Tråden:

skriven

Glad Påsk, jag är start klar.

8 Allt det gamla goda:

skriven

glad påsk, eli! kramar från sydligare breddgrader!

9 Kristina:

skriven

Snacka om att travel in style...

Kommentera här: