1 Emma:

skriven

Grattis! :)

2 Jenny på La mômes Old fashioned:

skriven

You go girl! Tummen upp!

3 sanktolof:

skriven

Ett stort GRATTIS!

4 form55:

skriven

Undrar hur många som fick en chock...!

5 Sofia i Bokmilaskogen:

skriven

Grattis! Jag erkänner att jag gick på det. ;)Jag såg rubriken och tänkte WTF, surfade som blixten in på DN och sökte efter artikeln. Tänkte sedan, hm... wait a minute. Tyckte nämligen när jag läste vidare att det där med 200 kr-gränsen lät lite suspekt. Hahaha. :)

6 Gila:

skriven

Ha..ha...roligt, jag gick först på det...

7 RETROKNOPPEN:

skriven

Grattis!

Ja, jag var åxå en av dom som var tvungen att läsa två gånger och hann bli irriterad på herr Borgs klumpiga uttalanden,,, :)

8 Lebanezza:

skriven

Ha en fortsatt trevlig tisdag :)

9 Elï:

skriven

Alla: TAck för gratulationer - och kul att skämtet gillades!

Kommentera här: