Det var rymdålder, och det var tjusigt att röka

Askkoppen stod på antikloppisen i Solnahallen förra lördagen.
Hade platsat på soffbordet hemma hos Peggy i "Mad men"
Perfekt 50-talskänsla.
1 lybtar:

skriven

Det här askfatet är ju som en liten installation. Tycker det ser fräckt ut och har aldrig sett ett liknande.

2 yvonne:

skriven

Jag har ett likadant fast rosa. Köpte i Las Vegas för ett par år sedan. Mitt är i allafall nytillverkat för det fanns hur många som helst!

Svar: Hm. Tyckte nog att det såg onaturligt fräscht ut. Tror att säljarna själv tror att det är från tiden. Men bra att jag inte gav 400 pix utan bara plåtade då.
Eli

3 Rutan:

skriven

Jag har ett gult, hur snyggt som helst!

4 chanette *pixi-jo* andersson:

skriven

gud va coolt...den skulle jag velat ha

Kommentera här: