En lämplig låda


Åh, varför köpte jag inte lådan med Gefletryck? Den fina samlingen trälådor stod på en loppis
häromveckan. Jag tyckte att priserna (200-600 kronor) var för saftiga. Men vid eftertanke - en mer
lämplig låda att förvara det Gefleporslin som inte får plats i kökskåpen finns ju inte!


Nu hoppas jag att lådan från Gefle makaronifabrik finns
kvar när jag har vägarna förbi nästa gång.
1 Kerstin:

skriven

Klart du ska köpa den! Håller tummarna att den finns kvar till dig!

2 DeBeer/Manganiatokan:

skriven

Ja tack! Men liiite dyr var den :-)

3 Allt det gamla goda:

skriven

åh, jag har ju letat efter en passande låda eller gammal dryckesback i trä att förvara tidningar i hallen till återvinning i.. fina lådor!

4 jenny på La Mômes Old fashioned:

skriven

Verkligen dyrt. Men man ångrar sig ju sällan när man väl köpt. Go girl!

5 Sven:

skriven

Intressant! Sånt där som man eldade upp när det kom modernare grejer att transportera prylar i. Fråga: vilka emballage av idag ska man spara för att de blir eftertraktade så småningom?

6 Moster Mjölgumpa:

skriven

Det är ju precis så det är, det är köpen man INTE gör som man ångrar.

7 Skaffaren:

skriven

Jag tycker att det är ett fullt normalt pris.

På auktion i Halland gick de nyligen för 280-1700:-

8 Christin:

skriven

Hoppas den finns kvar för det låter ju perfekt med en sån låda till ditt porslin. Har själv två sockerlådor och en margarinlåda till cd-skivor.Tror dom kostat max en hundring styck men det var ju ett bra tag sen...

9 Joel:

skriven

Den stod kvar när jag var där igår :)

10 Elï:

skriven

Joel: Tck för upplysningen! I dag ska jag dit. Hoppas det är öppet, hoppas lådan är kvar!

11 sak:

skriven

Oj, vilken loppis är detta?

12 Elï:

skriven

sak: Hamnladan i Norrtälje!

Kommentera här: