Vårlängtan


Litet, litet ljusare har det redan blivit på eftermiddagarna.
Vips, så har det snart blivit vår!
Längtar.
1 Barbabok:

skriven

Fin burk till höger. Från vilken serie/formgivare/fabrik?

2 Christin:

skriven

Hoppfullt med ljuset. Fina saker du har i fönstret.

Jag har också ett Gulli-fat framme i köket men på mitt ligger det små kvisttomater.

3 Anna:

skriven

Härlig bild! Jag längtar såååå efter våren men konstaterade idag att vi har ca 3,5 månad kvar innan det är vår här i norr :(

4 Allt det gamla goda:

skriven

längtar också! häromdan kändes det definitivt vår i luften här. vi har inte haft snö än och inte många dagar med minusgrader.. så man kan ju hoppas att vintern hoppar över att komma den här gången!

5 eli:

skriven

Barbabok: Anita Nylund, Jie. Vår lilla satd-serien, fast exportvarianten med engelsk text. Detta är Tea-burken. Inlägg här:

http://femtiotalsjakten.blogg.se/2010/december/our-little-town.html

Christin: Gulli är litet skrikig i färgkontrasterna, men funkar bra att lägga frukt eller annat på.

Anna: Ja, herregud där uppe är det mörkt. Minns jag från ett par vintrar ännu längre upp. Brrrrr.

Allt det gamla goda: Minus 9 här idag... Men - SOL!

6 Linda:

skriven

Visst längtar man efter vår och sol, krokusar, påskliljor och snödroppar... Och alla utomhusloppisar också såklart! ;)

7 Linda Pierre:

skriven

Samma här längtar massor! Idag åkte julgranen iallafall ut, och imorgon blir det till att möblera om lite. Nytt år nya tag! :)

8 Cinna:

skriven

Gott Nytt ÅR från mig, önskar dig många nya roliga fynd under året som kommer;)Mötte nästan våren i Blekinge, stora knoppar på magnolian.

Kommentera här: