Middagsdags

Julikväll, 1962. Nej, nu ljuger jag. Bilden tog jag alldeles nyss, i väntan på att resten av
middagen skulle dukas upp. Våra nyinköpta gamla solstolar matchas av tallriken "Fiesta"
med tomatsallad och Helmer Ringströms gulsvarta "Gulli".
1 khina:

skriven

Nu e de nå fel! Jag fick 12st av ditt inlägg till min blogglista. Även om bilden va snygg så känns det fel... Ingen av de andras inlägg har dubletterats x flera så... Bara så att du vet...

Svar: Jag vet, Och de går inte att radera heller. Blogg.se har strulat på olika sätt i veckor sedan de gjorde om. Suck.
Eli

2 Helena Högberg:

skriven

Fniss, jag tror att du hade samma problem som mig när det gäller att få in ett inlägg ikväll:) Massor av likadana inlägg på bloglovin. Om dom ändå kunde sluta krångla hela tiden

Svar: Ja, jag är så trött på alla olika problem som dykt upp sedan blogg.se gjorde om.
Eli

3 Helena Högberg:

skriven

Nej, det går inte heller att radera alla dubletter.Jag tycker det är en väldigt viktig grej att det ska gå att radera ett inlägg!

4 Eli:

skriven

Nu, 12 timmar efter felanmälan, går det att radera inläggen. Yippi.

5 Moster Mjölgumpa:

skriven

Är det inte "Fiesta" som huserar tomatsalladen?

Svar: Jo, så klart, skrev fel! Tack!
Eli

6 Helena Högberg:

skriven

Nu kunde jag också radera mina! :)

7 Anna:

skriven

Stolarna är heeeeelt underbara! Bara att gratulera till det köpet!

Kommentera här: