Finfina julfrimärken

I morgon kommer de ut, årets julfrimärken. Som ni ser kan vi frankera våra gammaldags
julkort med riktiga retrofrimärken i år. Konstnären Inga-Karin Eriksson har ritat dem.
– Jag tänkte på min barndoms jular och vad mamma hade i granen när jag tog fram motiven,
säger hon i ett pressmeddelande från Posten.
Trevligt. 
1 Femtiotalsmannen:

skriven

Väldigt trevliga! Hon har fångat julstämningen fint.

2 Anta S:

skriven

Mycket snygga! Så var julgranen pyntad i min barndom.

3 Emma:

skriven

Verkligen nostalgifina (egenpåhittat ord)

4 RETROknoppen:

skriven

Rinnande stearin på ljusen - glitterblänk i julgranen. Stämmningsfyllt. Hemtrevligt. Retro-känsla.
Fina julfrimärken, jag håller med!

5 Linda:

skriven

Riktigt vackra! Kommer passa bra till de gamla julkorten jag tänkt skicka. :)

Kommentera här: