Feel good ett klick bort

 
Min roman "Anna-Lisas Antik" har varit slutsåld på nätbokhandarna, men nu finns den igen.
Så får jag föreslå en julklapp som får givaren att krypa upp i soffan eller öronlappsfåtöljen
för ett par kvällars mys?
Biblioteken taggar "Anna-Lisas Antik" som antikviteter, vänskap, kärlek, kvinnor, landsbygd.
De har fattat!

"Anna-LIsas Antik" finns också hos antikbutiken Bacchus i Stockholm, hos retrobutiken
Precis en sån i Borrby och i bokhandlarna i Norrtälje och Östhammar. Samt hos Coop, Rimbo,
Ica, Älmsta och Ica Flygfyren i Norrtälje.

 
1 Anne:

skriven

Jag vill bara skriva en rekommendation av boken. Den är underbar och jag längtar efter att få träffa människorna som befolkar dess sidor igen. Jag ska erkänna att illustrationen gav mig lite fel intryck från början. Jag fick helt enkelt mer än vad jag väntade mig. Visst, det är en lättläst berättelse och några kanske skulle placera den i kategorin: lättviktig men språket är utsökt. Man flyter fram och humorn gjorde mig väldigt glad. Den är en pärla helt enkelt så tveka inte utan köp den! (Nej, jag är inte köpt och jag känner inte författarinnan! :-D )//Anne

Svar: Oj, vilka fina ord!!! Tack, snälla! Jag hoppas att du ska tycka om uppföljaren också!
Eli Åhman Owetz

2 Johanna:

skriven

Vill bara tacka dig Eli för denna helt fantastiska bok!!! Fick den av min sambo för några dagar sedan som tidig julklapp och jag kunde inte lägga ifrån mig boken. För varje sida jag läste blev jag lyckligare och lyckligare, verkligen en feel-good bok :)!Jag läste ut den på 1 och en halv dag. När kommer uppföljaren? Kommer att stå först i kön när den släpps :).
Önskar dig en God Jul och tack för en fantastisk bok och blogg :)!

Svar: Hej Johanna!Tack snälla! Det är svårt att beskriva den här lyckan jag känner när någon tycker om min bok. Varje gång jag sätter mig ner för att skriva på uppföljaren (kommer ut hösten 2014) ger ord som dina mig inspiration. Eftersom förlaget är litet och därmed har svårt att få in sina böcker hos de stora bokkedjorna brukar jag alltid be läsare som tyckt om boken att sprida ordet till vänner och bekanta. Så det får du gärna göra... God Jul och Gott Nytt År! önskar jag dig och din sambo
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: