Men jag saknade ju en gul Amanita...

Vansinne. 300 kronor på Tradera för en ensam kopp.
Men jag saknade ju en gul "Amanita"-del i min samling Helmer Ringström-dekorer.
Och jag köper ju aldrig något dyrt på Tradera annars.
Och koppen är i så fint skick.
Osv...
 
 
1 Gila:

skriven

Grattis! Du är en samlare ;-)

Svar: :-)
Eli

2 Benny:

skriven

Ja, det var ju inte sjukt dyrt, den verkar dessutom vara fin och ett fat kan du ju hitta till den, antagligen bra mycket billigare. Den hade gått för 450 kr med fat skulle jag tro.

3 Anta S:

skriven

"Förklaringarna", "ursäkterna", "logiken", "det rationella tänket" o.s.v. känner jag igen... ;-) Vi är många som ler igenkännande.
Grattis till ett måste-köp!

4 Anna:

skriven

Jag förstår dig! Det är klart du ska ha den i din samling :) Jättefin!

Kommentera här: