I morgon: Årets allra roligaste loppis-happening!

Tyvärr kan jag själv inte vara med, och jag vet inte hur många gamla plåtburkar som kommer
att finnas till salu. Men evenemanget i helgen måste vara årets roligaste loppis-happening!
VAD: Minst 8 retrobloggare står tillsammans och säljer fina och roliga saker.
VAR: Bakluckeloppisen på Täby galopp.
NÄR: I morgon lördag. Öppettiderna är officiellt kl 12-16, men retrobloggarna kommer
att finnas på plats strax före kl 10 då säljarna släpps in. Och enligt ryktet är det rätt många köpare
på plats då också...
 
Jag önskar er alla, retrobloggare och loppisbesökare en härlig lördag!
1 Fammo:

skriven

Jag är säker på att det kommer att vara suberbra, fast jag försöker låta bli att tänka det då jag inte kan vara med....

2 Gila:

skriven

Glöm inte att ni kommer att kunna bläddra och läsa i Femtiotalsjaktens nyutkomna bok Anna-Lisas antik! Välkomna alla loppisälskare!

Svar: Just det! :-)
Eli Åhman Owetz

3 S.:

skriven

Såndär röd burk finns hemma hos mina päron. En blå med. Mormor jobbade i kiosk ett tag i mitten på 1900-talet och jäklar vad fina burkar en del grejer måste ha kommit i.

Kommentera här: