Glad Påsk med glada textiltryck

Äsch, jag har visat de härliga trycken av Lars Nyman förut, men tycker att de livar upp
bloggen så här till påsk. Jag köpte på mig 100 textiltryck för 2 kr/st på ett ställe i Dalarna förrförra
sommaren och har använt dem som vykort, bloggprydnad och utlottningsgrejer.
 
 
 
I år hade jag tänkt skicka några som påskkort men glömde (skickade naturligtvs
påskkort, det gör vi väl alla? fast det blev 1940-50-talskort istället). Lars Nyman
finns det inte mycket skrivet om, men de här trycken ska vara 1960-70-tal.
Se fler hos Porslinan.
 
Glad Påsk!
 
 
1 Fammo:

skriven

Trycken är ju härliga, så fina alltså! Häll gärna en ny utlottning snart =) Glad påsk!

2 RETROknoppen:

skriven

Jag anar nog var du hittade dom - jag köpte 10 st! :)
Glad påsk!

Svar: Haha. Du har sett att någon säljer av några på¨auktion då och då, någon från dina trakter?
Eli Åhman Owetz

3 Christin:

skriven

Glad Påsk ! Jättefina motiv som gör en på gott humör.

4 Tanten på auktion:

skriven

Va, så billigt? Jag förstår att du köpte på dej 100 st. Det skulle jag också gjort, men jag har iaf vunnit 3 st av dej en gång. Tack för det, Gillar dom mycket och jag värderar dom högre än 2kr/ st ;)

Svar: Ja,det var sanslöst, det låg högar av tryck. Roligt att du gillar dem du vann!
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: