Första firren till förrätten

f
Ända sedan jag såg den inspirerande dukningen hos Vingens Återbruk, med olika fiskar
som förrättsfat, så har jag letat. Jag har sett en del firrar i glas, men de har inte haft det där lilla
extra. Först när den här rackaren dök upp förra veckan slog jag till.
Nu fortsätter jakten - eller rättare sagt, fisket - efter fler udda och roliga fiskfat.
 
1 Eva, Tinibelli:

skriven

Vilket läckert fat!
Och vilken härlig blogg du har - så kul att ha hittat hit!!!

Svar: Tack! Ja, det finns hur många roliga fiskfat som helst därute....
Eli Åhman Owetz

2 Ina:

skriven

Haha! Vad kul, jag samlar oxå på fiskfat i alla möjliga former och färger! Man borde väl börja öva sig på att äta sill då för att ha nåt att servera i dem... =)

Svar: Jag tänkte krustader!
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: