Klart klappen ska ha en 50-talsetikett

Jag brukar inte nappa på mejl från företag och organisationer som vill ha
gratisreklam på min blogg eller, som det brukar heta, ett "samarbete".
MEN, när mejlet kommer från Röda korset och berättar att
"Årets julklappsetiketter är ett par riktiga retropärlor med 50-talsmotiv
som vi har beslutat att nytrycka"... ... ja, då gör jag ett undantag.


Så, gör som jag ska göra, gå in på redcross.se/jul, och köp etiketter.
Det här är min favorit:
 

God jul! önskar Femtiotalsjakten de trevliga damerna på Kupan i Näckrosen.
 
 
 
1 Tina West:

skriven

hej, det är något fel med din länk till etiketterna. När jag skriver www.redcross.se/jul kommer jag rätt. Bara så du vet. Tack för tipset

Svar: Tack! Ska kolla.
Eli Åhman Owetz

2 agNeta:

skriven

Så snygga. Påminner om min barndoms julklappar. Så klart man köper. Tack för tipset..

Kommentera här: