Och vinnaren är...

... Koppen! Av de två omslagen som jag visade i förra inlägget vann Koppen
en jordskredsseger över Måla. Det är alltså det här omslaget ni vill se när min
roman "Anna-Lisas Antik" kommer ut i pocket i början av nästa år.
Och så kommer det att bli, det här omslaget - i en litet reviderad version.
Tack, alla 88 personer som röstade!
Vinnaren i utlottningen av ett exemplar av den inbundna boken
blev signaturen "Ömse". Du har strax ett mej.

"Anna-Lisas Antik" finns att köpa på nätbokhandlarna, men är - tyvärr höll jag
på att skriva - slutsåld just nu. Ny leverans från tryckeriet på gång.
Här finns boken i butik:
Fina retrobutikerna  Bacchus Antik i Stockholm och Precis en sån i Borrby.
Bokhandlarna i Norrtälje och Östhammar,
Ica Flygfyren i Norrtälje och Coop, Rimbo.
Bästa julklappen till dig själv eller till en vän som gillar feel good
och kärlek i retromiljö!

,
.


1 kiosktant:

skriven

Kul att så många tycker lika koppen är jättefin
lycka till med flytt och allt
Ha det bra hälsar kiosktanten

Svar: Tack!
Eli Åhman Owetz

2 Veronica Östman:

skriven

Vad kul att Koppen vann! Den röstade jag på, å det "gör inget" att jag inte vann för jag har ju redan boken :)
Lycka till med flytten och välkommen som Heltids Rospigg!
Veronica/

Svar: Tack! Det känns underbart att återvända hem!
Eli Åhman Owetz

3 Anna:

skriven

Så fin den är! Och jag är hedrad över att ha mitt citat på omslaget :)

Svar: Ett härligt citat!
Eli Åhman Owetz

4 Re-dizain:

skriven

Klart nostalgis blir jag när du visar så vackra bilder från fiket. Det ligger långt bort från mig men man vet ju aldrig, rätt som det är jag där :)

Kommentera här: