Här hittar du Årets retrojulklapp redan nu


Än är det sommar, men den smarta fixar en del av klapparna redan nu. I morgon lördag är det Antikvärldens dag i Solnahallen. Där hittar du vid bord J10 den bästa retroklappen: Min roman "Anna-Lisas Antik", en feel good-story som passar både lillasyster, farmor och retrovännerna. Sedan letar du reda på
en veckotidning från 1950-talet (som brukar finnas på loppisar, och i Stockholm är butiken Framtids Antiken annars ett säkert tips), och  använder omslaget som presentpapper.
Guldsnöre - och vips har du fixat finaste julklappen!
 

På Antikvärldens dag är det specialpris på "Anna-Lisas Antik". Du får alltså två böcker
för under 300 kronor. Alla som köper en bok får den signerad - och en bit julpapper
från 1960-talet, det längst till vänster på bilden.
Och vem vet, kanske hittar du en Hemmets Veckotidning med ett vackert omslag
vid något av de andra borden?
Antikvärldens dag, Solnahallen, lördagen den 7 september kl 11-16.

PS. "Anna-Lisas Antik" finns förstås också alltid att köpa på nätet (Adlibris etc)
1 Anne:

skriven

Nu har jag läst boken och jag tyckte den var jättebra. Underfundig härlig humor som jag älskar. Vilken god svenska sen! Otroligt hög kvalitet rakt igenom för att vara feel good. Ser verkligen fram emot uppföljaren för jag blev ju så förtjust i Anna-Lisa och övriga. Kram Anne

Svar: Tack!!!! Jag har börjat skriva på uppföljaren, och blir peppad av din kommentar!
Eli Åhman Owetz

2 Yvonne:

skriven

Oj vilka fina julklappar du hade gjort!
Vilket supertips!!!!!
Du är så konstnärlig Eli!

Svar: Men tack!
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: