Glad påsk! (... och kanske ses vi i morgon?)

Glad Påsk, alla Femtiotalsjaktens följare!
I morgon långfredag tycker jag att ni som har möjlighet ska komma förbi retrobutiken
Tid&Rum i Årsta, där det är loppis och kaffeservering. Och i vårsolen utanför affären
hittar du mig. Jag säljer och signerar min feelgood-roman "Anna-Lisas Antik".
Du som redan har boken och vill ha den signerad är också hjärtligt välkommen.
Loppis, fika och en massa retrointresserade människor - jag tror att det blir
en toppentrevlig dag.


Både den inbundna och pocketen kommer att finnas att köpa, till superpriserna
149 kr respektive 49 kr. Kanske en bok till dig själv, och en i påskpresent till
en kompis? Det kommer att finnas några böcker i retroinslagning, precis
som på Antikvärldens dag i höstas.
 
1 Terese:

skriven

Onskar att jag kunde komma och kopa boken av dig. Jag ska onska mig den i fodelsedagspresen istallet - ska bli sa kul att lasa den! MVH Terese PS - jag lankade till dig i mitt senaste inlagg - en post om nagra glas som jag hittade i en affar i NY som du tipsat om - tack!!!

Svar: Jag såg länkningen. Jag i min tur hade fått tipset i en artikel i Antikvärlden. Nästa gång är det säkert någon som hittar dit tack vare ditt inlägg!
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: