Här är Veckans vinnare nr 1 - så tävlar du om min nästa bok

Här är första vinnaren i tävlingen "Ta en selfie med Anna-Lisa - vinn
 Flickorna i speceriaffären". Carin (bilden) köpte min feelgood-roman "Anna-Lisas Antik" 
av mig i maj, när jag signerade böcker på Retro och Design Ateljéns loppis i Sundbyberg.
Hon gillade boken så mycket att hon tittade hon in hos ateljén förra veckan och skaffade
två exemplar till, som ska bli presenter.
Tack, och grattis!

Du är väl med i tävlingen?
Under sex veckor lottar jag varje söndag ut ett signerat exemplar av min nästa bok, den fristående
uppföljaren "Flickorna i speceriaffären". (Se första inlägget om tävlingen här.)
Alla som köpt "Anna-Lisas Antik" kan vara med.
Det enda du behöver göra för att vara med i utlottningen är att ta en bild på dig själv och boken
i/vid butiken där du köpt den. Mejla bilden till [email protected] tillsammans med
några rader om hur det kom sig att du köpte min roman.
Om du inte kan ta bild själv, be någon hjälpa dig!
I vinnar-inlägget här på bloggen skriver jag bara ut ditt förnamn.
Boken skickar jag så fort den kommer från tryck i slutet av augusti.
Nu på söndag är det ny dragning.

Lycka till!


Kommentera här: